Всеки знае, че за да се осъществи бързо продажба на имот, офертата трябва да придобие колкото се може по-голяма популярност сред хората. Тоест, продавачът се нуждае от реклама. В случай, че се обърнете за помощ към агенции по недвижими имоти, тогава всичко е наред, защото те ще поемат вместо вас тази важна задача. Но какво да прави човек, който не използва услугите на фирма по недвижими имоти? Отговорът е ясен – нуждаете се от добри познания по маркетинг. Точно за това ще поговорим сега, като се опитаме да ви бъдем полезни с няколко практични съвета.
Съществуват няколко начина да рекламирате офертата си за продажба на имот и всичко зависи от вашето въображение, желание и време.
Реклама за продажба на имот в печатни издания
Това е много популярен и доста стар метод. Повечето хора просто прибягват до него, защото не знаят какво друго да направят.
Въпреки, че това е една от най-разпространените реклами, все пак трябва да съобразите в какъв вид печатно издание да я пуснете. Ако става дума за продажба на имот за жилищно ползване, най-добре е да се ориентирате към реклама във всекидневници и в безплатните брошури, разпространявани към тях.
В случай, че продавате имот за професионални цели, тогава е по-добре да се обърнете към специализираните за съответната дейност издания.
Този метод ще ви помогне по-бързо да намерите потенциални купувачи на вашия имот.
Реклама в Интернет
Това е по-модерен начин, но трябва да имате предвид, че не всички хора се възползват от възможностите, които предлага световната мрежа.
Но тъй като все пак живеем в ерата на технологиите и компютърните възможности, може да се каже, че разчитайки на реклама за продажба на имот по Интернет, вероятността да намерите бързо купувач си е доста добра.
TV реклама
Не е за препоръчване, защото това е най-скъпият метод. Но въпреки това, няма как да отречем, че телевизията все още е много популярна – може би някой потенциален купувач вече чака вашата оферта.
Колкото е по-популярен каналът, толкова по-скъпо ще струва рекламата там. Цената се влияе също така и от времето на излъчване – вечер времето е винаги по-скъпо, тъй като аудиторията тогава е по-голяма.
Флаери
За продажба на имоти този метод се използва рядко. Въпреки това, такава реклама не може да бъде пренебрегвана. Основното правило е да изберете мястото и времето, когато има най-много хора.
Всички тези методи са ефективни и ефикасни, но разбира се, най-добрият избор, който може да направите е да се свържете с агенция по недвижими имоти – там не само ще получите помощ в рекламната кампания, но и ще обезпечите сигурността на сделката.
В статията са използвани снимки от проект на Menichetti+Caldarelli.
Фотограф: Paolo Tosti
No comments
Sorry, the comment form is closed at this time.